måndag 8 februari 2016

2 st Alla hjärtans dags kort

Jag är med i en grupp på fb som heter 
Card swap sverige.'
Vi skickar kort till varandra med olika teman och
denna gången var det Alla hjärtans dags kort.
Det var två kort som skulle göras och
mina två ser ut såhär.


Kort nr: 1




Papprena kommer från Panduro och är egentligen julpapper.
Jag har glittrat i alla hjärtan.




Den söta stämpeln Amor kommer från PhunnyFace och
ni hittar den HÄR.
Jag har glittrat vingen och lagt glossy accents på hjärtat.




Ett par turturduvor som jag gjort med hjälp av 
papperslera och en siliconform




Såhär blev insidan






Kort nr 2:




Även till detta kortet har jag använt mej av papper från Panduro.





Jag tror att stämpeln är en gammal stämpel från nerlagda Bildmålarna.




Glitter och glossy accents på blommorna.





Hade inga blommor som passade i färg så jag färgade in några
 vita rosor med Distress pads .




Ett par fjärilar gjorda i papperslera och silikonform som sedan
har målats med Inka Gold.





Insidan är snarlik det andra kortets insida med samma stämplar.










4 kommentarer:

Attis sa...

Jätte fina kort och fina detaljer som alltid.
Kram Atti.

Zora sa...

Härliga kort gillar hjärtpapperen och din detaljer är alltid så uppfinnignsrika.

Rosa A/Scraprosa sa...

Jättefina kort!
Kram Rosa

Petra Maria sa...

Jättefina kort.
Skogstokiga pysselkramar
från mej