söndag 12 januari 2014

Äntligen kan jag oxå

Idag har jag pysslat med annat än papper.
Jag har bakat och det tycker jag är skojjigt men en sak
har jag alltid haft svårt att göra och det är en vanlig kanellängd.
Kan ha berott på att ugnen innan var dålig.

Men jag hittade en länk på fb som jag följde och hamnade på
en sida som  tidningen Hembakat lagt ut.

Dessa var hur lätta som helst att göra och de blev jättestora, 
nästan så att de nådde väggarna i ugnen.

En sådan är ju en perfekt gå bort present, eller hur?

Har inte smakat ännu men ska när jag har tittat färdigt på dem ;)






6 kommentarer:

onkis sa...

Mums, va goda dom ser ut att vara.
Kram!

Karina Bunkenborg sa...

De er flotte og smagte sikkert rigtig godt!

nattugglan sa...

inte illa om du som du säger inte har gjort det förr..!!De ser bra o smarriga ut..fint klippta också!! Jag önskar jag fick en sån i present..så visst kan man ge bort en sån! Du gör fina kort också! ha en bra söndakväll.

Stephi sa...

åå så gott det ser ut

Evas Pyssel sa...

Det där ser jättegott. Säkert mycket lyckat. Kram Eva

Mona sa...

Det ser ju riktigt mumsigt ut
kul när man lyckats och det smakar säkert hur gott som helst

Ha det så gott
Kram Mona