lördag 7 december 2013

Födelsedagskort med en läckerbit

Ett födelsedagskort jag skickade till svägerskan på hennes födelsedag.
Vit CS till basen och sedan är det papper från Prima som jag 
köpte på Gbg-mässan



Den läckra stämpeln kommer från PhunnyFace och heter
Färglagt med distress markers och grädden på tårtan
fyllde jag i med snow writer



Bland blommorna i nedre hörnet har jag fäst en charms iform av en tårtbit



2 olika sorters utstansade hörn som jag har embossat med olika pulver

 


Hängde en snygg charmssko i en kedja



Jag gillar denna lilla stämpeln 



Såhär blev insidan



4 kommentarer:

Mia sa...

så himla läckert! :) vad duktig du är!

Stephi sa...

vilken kille..ler
Tänk om man fick en sån i sin tårta..haha.
Snyggt kort med fina detaljer som punchillan och stansarna

Onkis sa...

Wow :)
Läckert kort.
Kram!

Lisa-olsi sa...

Härliga färger på ett fint kort,
kul med tårtbiten :)
Kram