lördag 27 juli 2013

Nu har den äntligen börjat


Till denna 1:a utmaningen skulle man lifta detta julkortet och sedan
berätta vad man har "härmat"



Jag gillar hela upplägget så jag har i stort sett liftat rakt av :- ))
Så här blev mitt kort

Basen är enfärgad CS och 
sen är det papper jag inte kommer ihåg vad de heter 
 det är inget julpapper men passade bra ändå.



Stämpeln kommer från PhunnyFace



Hörnen är en Marianne Design dies



Texten har jag stämplat med Distress Ink och
 sedan embossat med klart pulver med glitter i.



Några röda blommor och en liten charms



Insidan blev såhär.
Utstansat med en Nellie Snellen dies



Texten som kommer från K-Designs  har jag oxå stämplat
med Distress Ink och sedan embossat med klart pulver med glitter i



Va med ni oxå
klicka HÄR så kommer ni direkt till
Julkortsutmaningen nr 1



6 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort i härligt röd färg.
Fina hörn och text på insidan :)
Ha det gott!
Kram

Annelie sa...

Ett jättefint julkort!
Snyggt papper & fina hörn :)
Kram Annelie

NickScrapShack sa...

Det blev en härlig lift. Gillar allt det röda ihop med tomte stämpeln. Det blev jättefint! Jag kanske passar på och liftar dina fina blommor på kanten. Ser superfint ut!

Tack för att du är med på vår julkortsutmaning.
Kram Helene

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Beautiful cards,
love the image
Christmas is coming...
hugs Tamara

Zora sa...

Tack för kommentaren hos mig, snyggt och julvarmt kort.

Yvonne sa...

Mycket snyggt kort!
Blir nog lift på det skulle jag tro =) (av mig alltså)
Kram/Y