söndag 17 februari 2013

Lite vårkänsla i kortet kanske

Idag har jag äntligen gjort ett kort från påsen
jag fick från Cornelia när hon skickade detta underbart fina kort
när jag fyllde år.
( Bilden har jag lånat av Cornelia )



Det fanns en naturfärgad fjäril med och den har jag sprayat med
Tattered Angels / Glimmer mist,  Electric Blue och
när det hade torkat framträdde mönstret på fjärilen.

Gjorde en blomma av den ena spetsen och 
satte de tunna bladen likt en solfjäder bakom.
Ett mysigt metalblad fanns oxå i påsen liksom halvpärlorna.



När man lyfter upp "tagsen" så ser man texten jag stämplat direkt på.
Har fäst spetsen med brads och en liten tags finns att skriva på.



Vänder man på "tagsen" så har jag stämplat texten om humlan här.
Texterna kommer från RoxStamps





9 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh så himla snyggt kort!! Och kortet du fick är verkligen ybersnyggt!! =)

Kraaaam

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

How gorgeous gift card,
love the colours and design.
Hugs Tamara

Ulla sa...

Så sommrigt kort du har gjort.
Kram Ulla

Rozzan sa...

ohhh vilket somrigt och fint kort du gjort! Och vilken överaskning med både kort och en lite pysselpåse på födelsedagen :)
Ha en fin vecka
kramiz

onkis sa...

Kortet du fick va härligt!
Och va ul och få pysselsaker så du kunde göra ett eget fint kort.
Kram!

Anna sa...

Vilket fint kort du har gjort..Älskar texten med humlan.. Kul att få lite pysselpresenter..

Ha en bra dag!
Kram Anna

Sanja sa...

Jätte snyggt rosa kort =)!

KRAM Sanja

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

kanonsnyggt. Färger man blir glad av. Kram

Anonym sa...

Jätte mysigt kort :)

Kram