måndag 15 oktober 2012

Här kommer ett litet kort

Detta lilla kort är med i Svensk Scrapbookings födelsedags CC.
Det är  i utmaning nr 6 man ska ha små detaljer på.
Läs mer HÄR


Jag ställde det framför ett 15x15 cm stort papper så man ser hur litet det är.
Mitt kort är 7x7cm stort.
Pappret är från Maja Design.



Först så stämplade jag en liten swirl och embossade.
Sedan har jag fäst endel små blommor och ett litet kugghjul som jag embossat.

Stämplade ett par små fjärilar och några små hjärtan.
Några små halvpärlor och ett litet metallhjärta har jag oxå fäst dit.

Har en liten textstämpel från Skogstokiga som passade perfekt.



swirlen är embossad med shimmer / klart pulver med glitter i




För att få plats att skriva fäste jag två " skrivrutor" innuti.




12 kommentarer:

morkaren sa...

Hvor sødt, et rigtig dukkekort. knus morkaren.

Evas Pyssel sa...

Jättesött, ser lite pilligt ut.Man fastnar lätt i samma kortmodell. Inte dumt att prova något annat.
Kram Eva

Rozzan sa...

Så gulligt:-)
Kramiz

vivis-pyssel sa...

Såååå sött!!

Kraaam

onkis sa...

Det va ett riktigt gulligt kort.
Kramiz!

Päivi sa...

Vilket sött litet kort! Härligt!

Ha det bäst! Kram

Maritha sa...

Jättegulligt kort i väldigt behändig storlek!!! =)

Kramen

Maja sa...

Gulligt!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Åh ett så sött litet kort!
Kramis

Iffa ...... sa...

Vilket gulligt litet kort du gjort =)
Superfint är det!
Gjorde oxå ett sånt här litet kort i helgen och lade i en orkidée som skulle ges bort, så perfekt att ha sådana här små kort ibland.

Kram Iffa

Anonym sa...

Så fint det er, og så flotte detaljer :)

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Snyggt och välarbetat litet kort. Kram