fredag 3 juni 2011

Tredje Julkortet i Nicks utmaning hos.....


Har gjort ett julkort till  Julutmaningen med blommor.
Tyvärr hittade jag inte en enda julblomma
 nu när jag skulle ha en till kortet.
Hittade dock en stor röd blomma som jag tycker passar perfekt
 ihop med julbären och  de utstansade grankvistarna..

Fäste  röda acryldroppar vid hörnen

Har rullat ena pappret och satt fast tagsen med en luddig brads.
God Jul och "tårtpappret" är utstansat

Så här blev mitt julkort


ett par detaljbilder



Kramisar snojbi

8 kommentarer:

Distressed Desserts sa...

Hej där.
Nu blev jag nyfiken.
Vad är det för en tårtstans?
väldigt fint julkort och den luddiga bradsen gör sig så bra på kortet.
Du som gillar stansar, magnolia har julblomma som dies. Jättesnygg om du frågar mig.
Kram
/Maria

Ann-Charlotte's blogg sa...

Gör snyggt julkort, har själv precis köpt en doily dies, men inte hunnit använda den ännu!
Det är smart att kunna få ett tårtpapper i rätt färg! ;-)
Ha det gôtt!
Kram Ann-Charlotte

onkis sa...

Vilket juligt julkort,jättefint!
Hörs i morgon :)
Kram!

pojjo sa...

super läckert med vikningen :D
trevlig helg

Anneli sa...

Härligt julkort så många underbara detaljer.
Vilken härlig vikning på kortet, den måste jag testa någon gång.

Önskar dig en skön helg
kraaam Anneli

Katja/MezzaNotte sa...

Så fint!! Nu blir jag lite sugen på julkort jag med!!

Vilken fin vikning, den blir jag liten sugen att lifta;)

Kram och ha en skön helg!

Anonym sa...

Lyllos, som kommit i gång med dina julkort. Även detta är julligt och härligt. Jag måste komma igång jag också, kanske ska man tävla för att göra det:O)
Kram Zora
http://lofquisten.blogspot.com

Kattiz sa...

Uj så snyggt julkort. Gillade vikningen av pappret på och att man ser tårtpappret sticka upp också :) Kram