måndag 6 juni 2011

Har gjort ett stafflikort med...

....ett par av papprena som var med i Scrapbutikens blogcandy
som jag hade turen och vinna.

Fjärilarna har jag tryckt mot embossingdynan och sedan haft olika pulver på.
Tycker själv att de blev bra.

Tyckte att papprena var såå fint blommiga
 att det bara fick bli några blommor i hörnet.
Har satt en prick i varje stor blomma på pappret
med pearl maker

Klippte ut en remsa av de gula blommorna och fäste med 3d-kuddar.
Har det som "stoppet" ( vet inte vad jag ska kalla det för )

En tag som är utstansad med en Magnoliadies.

Har inte satt nån text på utan det får hamna i min bra att ha korts låda.

Så här blev det



Några detaljbilder








Kramisar snojbi

16 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Det blev ett jättesnyggt kort.
Fina papper och fjärilar.
Kram

onkis sa...

Ett riktigt härligt sommarkort!
Fjärilarna blev jätte snygga.
Kram!!

Distressed Desserts sa...

Så kul att du klippt ut en rad blommor och satt den på 3de kuddar. Väldigt fint kort
/Maria

Lindha sa...

Så fint det blev med embossade fjärilar!!

Gillar hela kortet! Jättesnyggt!

Kram Lindha

Tesa/Therese sa...

Jättefint! Tack för din kommentar om min nya väska:)
Kram Tesa

UlrikaT sa...

Vilket härligt somrigt kort du har gjort! Snyggt med fjärilarna!
Kram/
Ulrika

Unknown sa...

Jätte fint!!!
Härligsommrigt.
Kram Elin

Kamilla sa...

ÅÅÅh det blev ju helt underbart!
Jag blev sååå förälskad i fjärilarna!
Supersöta!!

Kram kram

Alva sa...

Jättefint!! :)
//Alva

Gurkiss sa...

Fint kort...
Fjärilar är ju sååå fina :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Lena sa...

Det är ett väldigt vackert sommarkort du har gjort. Fint med fjärilarna. Kram Lena

Lena sa...

Grattis till vinsten och vilket härligt kort du fått till!! Jag ääälskar fjärilar..

Kram på dig!!

//lena

Anonym sa...

Vilket fint kort! Fjärilarna är så vackra :)
Har blivit följare på din blogg också!

/Lisa

Carina sa...

Härligt kort:)

pojjo sa...

Super gulligt kort :D

Lilla Pyssel Inger sa...

Gillar detta kortet underbara färger och detaljer du har fått med:)

Det fanns mycket annat snyggt ögongodis också sedan sist jag var här:)

Det var underbart när vi var ute med segelbåten:) Vi hade verkligen jätte tur med vädret:)

Kramar från Lilla Inger:)