söndag 1 maj 2011

Kommer ni ihåg.......

Min burk som jag vann med hos Kattiz.

På skärtorsdagen så kom en paketavi och nyfiken som man är
tog jag cykeln och hämtade paketet som visade sej vara från Kattiz

Tungt var det och sååå spännande när vi öppnade det.
För inte fick jag öppna det stora paketet själv utan tjejerna ville vara med.

Det kom ett stort åhhhhhh vad gott, när de såg vad som var i.

Ni ser själva på bilderna att det var mycket smaskigt med i paketet.
Både iform av choklad och scrapsaker.

Tack Kattiz för det underbara paketet.



Kramisar snojbi

10 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Mycket gott där,
både för mun och
scrappfingrar :)

Unknown sa...

Oj va mycket gott och fint
Kram´Elin

pojjo sa...

Åååhhhh wow vilket paket :D jätte avis *ler*
Vilken tur att jag röstade på dig hi hi

onkis sa...

Vaq mycket gott och fint,både till dig och barnen :)

Kaffesugen Scrappare sa...

Mmmmm ser gott ut på alla sätt och vis :)
Grattis till vinsten

Carina sa...

Smarrigt:) Grattis, härlig vinst:)
Kramar Carina

Lena sa...

Åh, vad mycket fint och gott du fått. Härligt!

Susy sa...

Åh, härligt och grattis!
Jag röstade faktiskt på ditt bidrag, det var ursnyggt!!!!

KRAM SUSY

Helena sa...

Vilket härligt paket.=)
Ha en mysig kväll!
Kram

Lindha sa...

Ville bara säga att du har nåt att hämta på min blogg!

Kram Lindha