fredag 6 maj 2011

Ännu en korg

Har provat att fläta en korg på lite annorlunda sätt
mot de andra korgarna jag har gjort.
Tyckte att den var liiite pilligare än de andra korgarne.
Men jag får väl träna.
Hittade beskrivningen HÄR hos Löfquisten

Har gjort den ganska färgglad men bara dekorerat med
blommor och några acryldroppar.
Satte fast handtaget med brads som ser ut som knappar.

Tänkte att den kunde vara ett sånt där alster som kan vara bra att ha
 om man nån gång måste ha nåt fort.

Så här ser den ut.







Ni missar väl inte våran utmaning som onkis har denna omgången
Klicka  HÄR så kommer ni dit

7 kommentarer:

Zora sa...

Vad den blev fin! Du har verkligen höjt korgen med ett snäpp, när det gäller detaljer!!Ursnygg!!

onkis sa...

Vilken härlig blomster korg,jättefin!!

Carina sa...

Håller med, den är jättefin:)
Kramar Carina

Outi sa...

Wow vilken blomsterkorg! Så söt!

Kramar, Outi

PS. Tack så jättemycket för awarden. Vill du se mina svar får du kolla in den här länken: http://pappersgalen.blogspot.com/2011/05/awards.html

Anonym sa...

Så fin korgen blev! Tack för att du ville bli en följare av min blogg. Hoppas du hittade lite roliga saker på mässan :) Det var väl inte för svårt kan jag tänka mig.

Lisa-olsi sa...

En jättefin korg,
fina färger.

pojjo sa...

åååhhh så vacker korg, älskar blommorna du har satt på den