söndag 10 april 2011

Vinnaren i våran utmaning är

Nu har vi röstat och räknat för att komma fram till en vinnare
av den här omgångens utmaning

 Vintage efter skiss.

Motivering:
Ett kort som får en att titta till,
harmoniskt och i en snygg färgkombination.
Ett snyggt kort helt enkelt :)
Vinnaren är
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MezzaNotte med sitt fina kort








Maila dina uppgifter till Lisa-olsi på:

så postar vi våra "påsar" till dig.

Tack alla för att ni var med på vår utmaning,
det är alltid så roligt när era bidrag kommer på mailen.

Glöm nu inte att nästa utmaning kommer i början av maj,
då är det onkis som håller i den.

Vi lottar även ut ett pris i juni bland er som deltar i alla
tre utmaningarna - detta var utmaning ett - med godkända bidrag.

Ha en skön söndag alla

Kramisar snojbi

8 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Vi kom fram till en vinnare
även den här gången :)
Kram

onkis sa...

Va roligt detta är,nu ser jag fram emot nästa omgång.
Ha det så bra.
Kram!!

Annelie sa...

Grattis Katja!
Tänkte direkt på ditt kort när jag såg motiveringen!
Stort tack till Lisa, Onkis & Snojbi för ännu en väl genomförd & trevlig utmaning! Ska bli spännande att se vad ni hittar på nästa gång :)

Lena sa...

Grattis Katja!
Helt klart en värdig vinnare. Tack till er tjejer som ordnar så roliga utmaningar.

Katja/MezzaNotte sa...

Tack tjejer!!

Åh, vad kul att jag vann!! Jag blir alldeles till mig...(tar mig en svängom på vardagsrumsgolvet:)

Ni gör fenomenalt roliga utmaningar!!

Tack för alla varma ord!!

Kram kram till er alla!!

Unknown sa...

Grattis grattis

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till Mezza Notte! :)
Och ett stort TACK till dig Snojbi för denna gång, det är så kul med dessa utmaningar. :)
Ha en toppenbra vecka.
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till Mezza Notte:)
Hennes kort är jättesnyggt och en mycket värdig vinnare:)
Jättetrevlig utmaning tack för att du/ ni fixade den:)
Tack för trevliga ord hos mig som gjorde mig mycket glad:)
Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka, kramar från Lilla Inger:)