söndag 20 mars 2011

Var ju på Gbg mässan igår

Ohhhhh vad mycket fint och massor med läckra saker att lägga blicken på.
Men jag kunde faktiskt hålla mej från att inte köpa för mycket.
(Får ju spara mej lite till Kungälvsmässan den 7/5)

Jag köpte lite papper, lite blommor, några pins, embossingpulver och några stämplar.
Och precis som jag lovat nåt till min bloggcandy.
Jag tänker inte tala om vad det är för nåt
för då blir det ju ingen överraskning ; )
(Den som vinner får ta en bild och visa.)


Lite bilder om det finns nån som är nyfiken på det jag köpte till mej själv



Hos Vildastamps kunde man köpa stämplar för 200:-
och då fick man en stämpel.
(Gällde de 400 första kunderna)

Dessa köpte jag


och denna fick jag.
(Jag har delat på dem så man kan använda bara en om man vill)


Det var en trevlig mässa med mycket folk, iallafall när vi var där.
Meningen var att kompisen och jag skulle tillbaka efter att vi varit och ätit.
Men vi orkade inte : (

Kramisar snojbi

7 kommentarer:

smuulan sa...

Åh, vilka fina grejjor! Nu blev jag shoppingsugen IGEN fast jag var på Panduro igår, hihihi!

Lisa-olsi sa...

Så mycket fint du har köpt,
lilla Dino är ju skitsöt :)
Kram Lisa

Annelie sa...

Vad mycket fint du fick med dig hem :)

onkis sa...

va mycket fint du köpte,mysiga stämplar och snygga blommor,roligt!!
Kram!

Unknown sa...

Ser att du hittade mycket fint, kom hem med en del saker jag med.
Kram Elin

pojjo sa...

Sååå läcktra saker du gick tag på.
Stämplarna var ju såå snygga ...

Katja/MezzaNotte sa...

Så fina saker du hittat. Kul att få se vad det blir!!