tisdag 1 mars 2011

Äntligen får jag visa mitt tävlingsbidrag

Är med i en tävling hos Scrapbutiken
Det började med att man fick en överraskning om man kommenterade i ett utav deras inlägg på bloggen.
Inte ville jag missa en överraskning så jag kommenterade och efter några dagar kom det ett kuvert.

I kuvertet fanns
1 del swirl
1 del bård
2 delar hjärta
1 band
1 spets
1 bling
2 blommor

I fanns oxå ett litet brev där man kunde läsa att de utlyste en liten tävling till alla som ville vara med.
Helt frivilligt och med fina priser.

Reglerna var så här.
Du har fått 9 delar till valfritt projekt LO, kort, altrat objekt.
Du måste ha med 5 delar och sen får du blanda med ditt övriga sortiment hur mycket du vill.
Du får färga in delarna om du vill.
Du får inte blogga detta innan tävlingen gått ut.
Det bidrag som vinner första pris vill vi ha rätten att lägga ut på våran blogg.
Tävlingstiden går ut måndagen 28/2 kl 24,00.

 Jag har använt mej av.
swirlen som jag har embossat i mörk vinröd
2 hjärtan som jag har limmat ihop
bandet som jag har trätt i spetsen
spetsen
blinget
2 blommor som jag har gjort till en blomma och stoppat i en utav mina egna blommor
Pappret jag använt mej av är Maja Design Ska vi ta en fika?
Jag har lagt 3d-lack på swirlarna på pappret.



15 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Vilken kul gej.
Jättegulligt kort.
Lycka till!

Carina sa...

Vad kul, kortet är jättefint.Lycka till!/Carina

onkis sa...

Vilken rolig idé,
och ditt kort blev jättefint!

Lene sa...

Men så skoj och vilket snyggt kort du fick till av grejerna!
ha en bra dag!
kram lene

Annelie sa...

Vilken kul idé, ditt kort blev jättefint!
Lycka till!

4U2 sa...

Hoppas du vinner, det var ett väldigt fint kort!

Unknown sa...

Jätte finkort, Lycka till !!!
spetskortet under va så gulligt.
Kul att du vill vara med i min candy.
Kram Elin

pojjo sa...

Jätte snyggt... *håller tummarna* Ja tycker du ska vinna :D

Lindha sa...

Hahaha!!! Än en gång är vi med i samma utmaning! Och än en gång minskar mina chanser med ditt fina bidrag!! Lycka till!!

Kram

Unknown sa...

Jättefint :) Vad roligt med en sådan tävling :)
Önskar dig Lycka till, ha det så gott / Kram

Lena sa...

Stilrent och jättesnyggt. Roligt med en sån tävling. Lycka Till. Kram

Lilla pyssel Inger sa...

Kortet är jättesnyggt och jag önskar dig lycka till:) Ha en toppen dag och kramar från lilla pyssel Inger:)

Lena B E sa...

Wow vilket jättefint kort!! :)
Så läckert det blev med 3d-lacken på swirlarna. Lycka till i tävlingen, hoppas du vinner med detta vackra kort!! :)
Så kul att du ville bli min följare, tack för det. Nu har jag lagt till mig hos dig också.
Vad roligt att du vill vara med i min utmaning, lycka till! :)
Jag ser fram emot att se det du skapat! :)
önskar dig en underbar månad och ha det bäst. :)
Kramar från Lena

SusanLotus sa...

Väldigt fint och smart med sidensnöret genom spetsen! :)

Outi sa...

Ditt kort är ju underbart vackert! Väldigt fina detaljer. Och så tycker jag om din färgskala, både sött och elegant. Så kul att se ditt bidrag i tävlingen. Jag var också med, men har inte visat mitt bidrag än...

Kram, Outi