söndag 20 februari 2011

Klar i sista minuten

Pojjos har en tävling som går ut idag.

Du får vrida, vända, lägga till och dra ifrån på skissen
men man ska kunna se det är denna skiss du utgått ifrån.
Du får kombinera med andra tävlingar.

Tävlingen pågår till den 20/2 (EN vecka alltså)du får skapa vad du vill...


 
Jag hade glömt bort att det var en kort tidsfrist innan det skulle vara klara.
Men jag tror att jag hann. ;))

Jag valde att göra ett kort
Jag har ingen text utan satte några blommor där texten skulle sitta.
Hoppas att det är okej.
Stämplade dit några swirlar som jag sedan embossade med clearembossingpulver.
(Men jag får nog köpa ett av ett annat märke för det flöt inte ihop som de andra pulvrerna gör.)
Stämplade med DistressInk - tattered rose -  ville inte att de skulle synas för mycket

Så här blev det


liten närbild på ena swirlen


liten närbild på blommorna


10 kommentarer:

Annelie sa...

Riktigt supersnyggt kort!
Lycka till, jag håller tummarna!

Lindha sa...

Å, så fint det blev!!
Återigen är det synd att vi deltar i samma tävlingar, när du minskar mina chanser att vinna! Haha!!

Kram Lindha

ScrapElla sa...

Jättefint. Sött med blommorna.
Kram

Mim... sa...

Snyggt och vilka härliga färger!!
Ha det bra...

Unknown sa...

Så fint. härliga fäger.
Lycka till !!
/ Elin

onkis sa...

Ett jättefint kort!
Lycka till!
Kram!

Lisa-olsi sa...

Ett så fint kort.
Lycka till!
Kram Lisa

Lene sa...

WOW så läckert kort och vilka ideer du haft här. Så vackert med spetsen under blommorna! den iden kommer många att sno det kan du vara säker på!
ha en bra dag!
kram lene

Unknown sa...

Ett såå fint kort i härliga färger :)
Grattis till ditt pris ;)

Lisa-olsi sa...

Grattis!
Kram Lisa